خواندني ها خواندني ها .

خواندني ها

ندا ياسي و سايت شرط بندي اش

درباره ندا ياسي


اگر كه در فضاي مجازي اينستاگرام فعاليت داشته باشيد، حتما نام ندا ياسي رو بخاطر داريد. ندا ياسي دختر عرب زبان در جنوب ايران بدنيا آمده است. او كه متولد ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۸ مي باشد،داراي مدرك ليسانس مامايي از ايران است.البته نا گفته نماند كه او براي ادامه تحصيل يكي از دانشگاه هاي كشور كانادا را برگزيد و توانست مدرك فوق ليسانس پرستاري را دريافت كند.او در ابتدا به عنوان پناهنده به كشور تركيه مهاجرت كرد و بعد از سختي هاي فراوان توانست اقامت كشور كانادا را اخذ كند و درحال حاضر شهروند توكيو محسوب مي گردد.
شروع فعاليت در فضاي مجازي او ابتدا با يوتيوب آغاز گرديد.او بعد از گذراندن دوران احساسي و پشت سر گذاشتن افسردگي، براي تغيير روحيه‌ اش، به آموزش آرايش در فضاي يوتيوب پرداخت.بعد از آن به سمت فيسبوك رفت.سومين فضاي مجازي مدنظر او اينستاگرام بود. او فعاليت خود را در اينستاگرام به عنوان يك كمدين آغاز كرد.البته ناگفته نماند كه بسيار خوب توانست در اين عرصه ديده شود.به طوري كه امروزه با تبليغ لوازم آرايشي يا خوراكي، به درآمد بسيار خوبي ميرسد.البته علاوه بر آن از حقوق پناهندگي كشور كانادا نيز برخوردار است.لازم به ذكر است كه ندا ياسي براي افزايش درآمد خود و كسب پول بيشتر، به تاسيس سايت شرط بندي روي آورد.اگر كه مي خواهيد درباره سايت شرط بندي ندا ياسي اطلاعاتي داشته باشيد، حتما در ادامه كار ما را همراهي كنيد.


سايت شرط بندي يلماس بت


ندا ياسي سايت شرط بندي خود را با نام يلماس بت در ۲۲ مهر سال ۱۳۹۹ تاسيس كرد.شايد در ابتدا به دليل سابقه كم تاسيس اين سايت، نتوانيد به آن اطمينان كنيد.اما با دانستن هر يك از ويژگي هاي ممتاز او در زمينه شرط بندي، نظرتان عوض خواهد شد.سايت شرط بندي يلماس بت به دو قسمت پيش بيني مسابقات ورزشي و بازي هاي كازينو تقسيم بندي شده است كه در هر يك از قسمت ها از محبوبيت بسياري نيز برخوردار است.علاوه بر آن سايت يلماس به دليل دارا بودن ضريب هاي بالا در بازي انفجار توانسته است كاربران بسياري را به خود جذب كند.همچنين سايت يلماس بت با ارائه درگاه اينترنتي امن و پشتيباني ۲۴ ساعته خود،اطمينان مردم را نيز جذب كرده است.همچنين با پرداخت واريز هاي كاربران خود در سريع ترين زمان ممكن،مردم مشتاق به شرط بندي را به سوي سايت خود سوق داده است.
براي آنكه دسترسي آسان تري به سايت شرط بندس يلماس بت داشته باشيد،مي توانيد اقدام به تهيه اپليكيشن يلماس بت كنيد.اين اپليكيشن مانع اشتباه شما در ورود به سايت هاي شبيه ساز يلماس بت مي شود و از اين طريق مي توانيد از اطمينان سايت شرط بندي خود اطمينان حاصل كنيد.
در پايان لازم است بدانيد براي گام برداشتن در مسير شرط بندي،ابتدا بايد از امنيت هر يك از سايت هاي مطرح شده باخبر شويد.سپس به يادگيري و آموزش در مسير دلخواه خود بپردازيد.در نهايت با مبلغ كمي شروع به شرط بندي در زمينه مدنظر خود كنيد.


برچسب: ندا ياسي،سايت شرط بندي،سايت يلماس بت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۴:۵۳ توسط:مريم صادقي موضوع: نظرات (0)

ميلاد حاتمي و سايت شرط بندي اش

درباره ميلاد حاتمي


ميلاد حاتمي زاده شهر تهران در روز ۲۳ام مهرماه سال ۱۳۷۵ متولد شد.شايد در ابتدا فكر كنيد كه ميلاد حاتمي جزو افراد معروف در يكي از زمينه هاي ورزشي يا هنري مي باشد و از آن طريق به شهرت رسيده است!اين تفكر نادرست است.ميلاد حاتمي در ابتدا با تظاهر به شغل مربيگري، در فضاي مجازي اينستاگرام شهرت پيدا كرد.او بعد از معروف شدن توانست از طريق سايت هاي شرط بندي و قمار به درآمد برسد و به كشور تركيه مهاجرت كند.او همچنين براي بيشتر ديده شدن، شروع به راه اندازي چالش هاي متفاوت در فضاي اينستاگرام كرد.البته ناگفته نماند كه اين تفكر او براي ديده شدن بدون جواب نماند و توانست در بين كاربران اينستاگرام شناخته شود.او براي آنكه بتواند به شايعات خود پايان دهد، رو به ازدواج آورد و الان صاحب دو فرزند نيز مي باشد.البته لازم به ذكر است كه ميلاد حاتمي براي آنكه هميشه نامش در ميان مردم باشد، خود را نزديك به حواشي نگه مي دارد به طوري كه در حال حاضر به همكاري با امين فردين روي آورده است.اگر كه مي خواهيد از همكاري او در زمينه هاي سايت هاي شرط بندي اطلاع داشته باشيد، حتما در ادامه مطلب مارا همراهي كنيد.


سايت شرط بندي ميلاد حاتمي


ميلاد حاتمي در ابتدا براي آنكه بتواند به معروفيت نسبي اي دست پيدا كند، به همكاري با ساير سلبريتي ها در اين زمينه پرداخت.پس از آن دست به تاسيس سايت شرط بندي جديدي به نام ولف بت زد.اين سايت شرط بندي به دو قسمت پيش بيني مسابقات ورزشي و قسمت كازينوي آنلاين اشاره كرد.به شكلي كه هردو بخش اين سايت از برترين ها در عرصه سايت هاي شرط بندي به شمار مي رود و شما با سايت بسيار پرباري در اين زمينه مواجه مي شويد.
اگر كه مشتاق به شرط بندي در هر يك از مسابقات ورزشي هستيد،تنها كافيست با ورود به سايت ولف بت و ثبت نام در آن، بخش مورد نظرتان را انتخاب كرده و در همان قسمت به پيش بيني بپردازيد.علاوه بر آن، در قسمت كازينو مي توانيد در هر يك از بازي هاي مهيج شركت كرده و به كسب درآمد بپردازيد.از جمله بازي هاي مطرح در قسمت كازينو مي توان به بازي انفجار، پوكر، پاسور، رولت، تخته نرد و... اشاره كرد.
از ويژگي هاي مثبت سايت شرط بندي ولف بت مي توان به داشتن ديلر فارسي زبان اشاره كرد.شما در اين بخش مي توانيد با ديلر بازي خود از راه چت آنلاين ارتباط داشته و از طريق او مهارت و فنون بازي را بياموزيد.
از ديگر ويژگي هاي مثبت سايت ولف بت مي توان به برگزاري تورنمت هاي جذاب در هر يك از بخش هاي كازينويي اشاره كرد.اين سايت شرط بندي براي آنكه بتواند روحيه رقابت و يادگيري و از همه مهم تر سرمايه گذاري را در ميان كاربران خود افزايش دهد، رو به برگزاري تورنمت هاي جذاب با تعيين كردن جوايز ويژه آورده است كه البته اين راهكار او با استقبال بسياري از كاربران نيز همراه شده است.
در نهايت اگر كه مي‌ خواهيد از ويژگي هاي هر يك از سايت هاي شرط بندي بهره مند شويد، در ابتدا سعي كنيد از امينت آن اطمينان حاصل كنيد و سپس به سرمايه گذاري بپردازيد.


برچسب: ميلاد حاتمي،سايت شرط بندي،سايت ولف بت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۵:۱۸ توسط:مريم صادقي موضوع: نظرات (0)